CBD Olie Hoe Canopy Growth Martha Stewart en andere beroemdheden gebruikt om de Unilever van wiet te worden

CBD Olie Hoe Canopy Growth Martha Stewart en andere beroemdheden gebruikt om de Unilever van wiet te worden

juni 29, 2020 0 Door admin

CBD Olie

Vorig jaar tekende Canopy Growth een deal met Martha Stewart om haar een adviseur te maken van het cannabisbedrijf en haar te helpen bij het ontwikkelen van een lijn op CBD gebaseerde producten. Nu maakt het bedrijf zich klaar om de resultaten van die samenwerking de komende maanden bekend te maken, en in de tussentijd was er iets dat Canopy-CEO David Klein verraste.

“Ik wist het niet ‘ besef niet hoe praktisch Martha Stewart is, ‘zegt hij. “Ons team heeft ontmoetingen met Martha over producten en we hebben CBD-eetwaren die de komende maanden naar de VS komen. Ze proeft alles.”

Die samenwerking met Stewart is een niet zo subtiele aanwijzing voor Canopy’s plan om een ​​kaartdragend lid te worden van de corporate packaged goods (CPG) corporate club. Net als Unilever of Mondelez, behalve in plaats van zeep en crackers, is het, weet je, met wiet.

Toen Klein afgelopen december werd benoemd tot topman van Canopy Growth, werd die strategie overduidelijk. Hij nam de functie van CEO over nadat hij als financieel directeur van Constellation Brands, eigenaar van Corona-bier, Kim Crawford-wijn en Svedka-wodka, die een belang van 37% in Canopy bezit, heeft gediend. Zijn primaire opdracht was om Canopy te transformeren van wat het bedrijf een ‘Canadees bedrijf voor medicinale cannabis’ noemt in een ‘wereldwijd CPG-bedrijf’.

En het is van plan dit te doen door zich te concentreren op de uitrol van recreatieve producten, wellnessproducten en merken. , zoals de naderende eetwaren van Martha Stewart.

Klein beschouwt deze overgang naar CPG-dom als fundamenteel voor Canopy’s toekomstige succes. Het merk Canopy is de sleutel, niet noodzakelijk voor de consumenten die interactie zullen hebben met zijn individuele merken zoals Kamerplant , Tweed, Deep Space en Tokyo Smoke, maar om het te helpen toegang te krijgen tot grote retailers, vooral door de connectie met Constellation. Het stelt het bedrijf ook beter in staat om zijn wetenschappelijke en onderzoeksafdeling te gebruiken om al zijn individuele merken te helpen.

“Een van onze onderscheidende factoren moet de consument beter dan wie dan ook kennen, en we gaan om onze wetenschap daarvoor toe te passen ‘, zegt Klein. “We hebben het in allerlei farmaceutische toepassingen gedaan, maar we hebben wetenschappers met menselijke affectie [die] ons vertellen dat wanneer je een product probeert, wat het fysiologisch doet, hoe je je voelt, dat hun taak is om daarvoor te optimaliseren. Dus mijn mening is dat als we weten wat die consument wil, we onze menselijke affectie-jongens kunnen gebruiken om ons te helpen erachter te komen hoe we die ervaring voor de consument kunnen krijgen, en deze vervolgens onder onze merken te verpakken en naar onze consumenten te brengen in een veilige en effectieve manier. “

Hij stelt zich een innovatiemotor voor die fungeert als een test- en onderzoekslaboratorium voor alle merken van Canopy, een gemeenschappelijk kenmerk van elke CPG-gigant.

< p> “We hebben inzichten nodig die in de loop van de tijd een merkdifferentiatie kunnen creëren die, eerlijk gezegd, niemand in cannabis op dit moment aanbiedt”, zegt Klein. “Bijna elk CPG-bedrijf biedt dat aan, dus hoe gaan we van hier naar daar? We weten bijna wat de routekaart is – die is al geschreven. We hoeven alleen maar niet naar de schappen van de apotheek te blijven staren en te doen wat we altijd hebben gedaan, en te vragen wat de klant wil en hoe kan ik mijn bedrijf die richting op sturen? “

Eén ding mensen houden van beroemdheid, en Canopy heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om een ​​indrukwekkend aantal praktische partners op te bouwen. Stewart maakte kennis met Canopy door haar vriend Snoop, die samenwerkte met Canopy op zijn Leafs by Snoop-merk. Er is ook het merk Houseplant van Seth Rogen en Evan Goldberg, dat gelanceerd in maart 2019 . En eind vorig jaar werd Drake werd 60% eigenaar van Canopy-dochter More Life Growth Co .

Klein zegt dat de partnerschappen met beroemdheden succesvol zijn omdat ze veel verder gaan dan een transactionele relatie tussen hold-product-and-smile.

“Als ze enthousiast zijn over het product, geïnteresseerd zijn in het product en bereid zijn een beetje zweet te verdienen, gaat het meestal heel goed”, zegt Klein. “Als dat niet het geval is, is dat heel duidelijk te zien, en consumenten weten het.”

Klein noemde dit fiscale jaar tijdens zijn laatste winstoproep met analisten een overgangsjaar, terwijl hij naar meer legalisatie in de VS de komende jaren. Het bedrijf rapporteerde een verlies van $ 1,3 miljard en een omzetdaling van 13% vanaf het derde kwartaal.

“Geen enkele investeerder hoort graag de woorden ‘overgangsjaar’, maar we zijn het ding oppoetsen en enkele overblijfselen van de startup opruimen om als CPG-bedrijf in heel Noord-Amerika te concurreren ‘, zegt Klein. “In de Verenigde Staten zegt 57% van de bevolking dat ze geïnteresseerd zijn in CBD, dus hoe kunnen we tot hen doordringen? De belangrijkste motor voor omzetgroei is distributie. Je moet op de plank liggen. Relaties met mensen zoals Martha, of zelfs teruggaan naar het bedrijfsmerk, met Canopy’s naam naast Constellation stelt ons in staat om de poortwachter te bereiken bij grote gemakswinkels, big-box-retailers en zelfs enkele van de kleinere mom-and-pop-winkels. Je hebt een visitekaartje wanneer je kunt binnenlopen met een Martha Stewart-label erop. “

Koop nu CBD Olie van de beste kwaliteit bij MHBioShop.com

Achetez-onderhoudsmanager van het CBD van de meillure qualité chez HuileCBD.be

Lees meer